Will you be my valentine?

Ännu en helg är på intåg och denna är längre än vad de brukar vara.. Är nämligen ledig på måndag på grund av alla hjärtans dag på söndag.

På tal om alla hjärtans dag så fick jag precis ett par skor (!!) i alla hjärtans dag present av familjen.. Blev jätteglad och sjukt överraskad men fruktansvärt skamsen.. Inte visste jag att alla hjärtans dag var så stort här så jag har ju inte köpt ett skit till dem. Inte ens ett kort.. Visserligen sa Jennifer till mig att jag inte skulle gå och köpa något och att de gör valentines day större än vad det är, men det är väl klart att hon säger.. ska hon säga: Erica nu får du gå och köpa något till barnen..

Aja, de får ha något i efterhand..

 

Nu ska jag snart ta tåget in till Anna ch fixa till mig inför Astrids 23-års fest ikväll. Efter det blir det Juliet och planerat Greehouse. Men jag tänkte göra revolt och dra till KissnFly istället.. får se hur uppskattat det blir.

Sover hos Anna i stan för att så tidigt som möjligt (med tidigt menar jag typ 11-12) på lördag förmiddag ta mig ut till Tove på Long Island där jag ska spendera resten av helgen! Ska bli himla kul att se henne igen:)
På söndag sa Doug att det tydligen ska vara bra utgång i stan, så jag planerar att dra någon med mig ut!
Så ser det ut!

Hoppas att ni får en bra helg allihopa! Och HAPPY VALENTINES DAY! Framförallt till Staffan! Jag älskar dig!! Du är min stora och enda kärlek och du ger så mycket glädje och lycka!! Tack för 3,5 underbara år och för skål (föreställer mig att vi har varsitt glas champagne) för resten av våra till tillsammans!! :)


Skänker ett stort hjärta till er alla!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Tack gumman!

Sänder ett stort hjärta tillbaka till dej.

Det ser ut att bli en riktigt "långhelg " för dej, med en hel del trevliga upplevelser.

Ha de gott.

Love Y.

2010-02-13 @ 11:08:44
Postat av: Staffan

Tack själv älskling, du är underbar och allt därtill!!

Älskar dig!

2010-02-15 @ 02:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0