20100116

Kvällen igår var trevlig och helt ok. Tyvärr inte mer. Den hade alla förutsättningar till att vara hur kul som helst, för vi var verkligen på riktigt bra ställen och festade med ägaren him self på båda ställena, det var bra drag från alla håll och for once fanns det faktiskt killar som såg ganska bra ut, vilket inte händer särskillt ofta här.
Men jag tror helt enkelt att jag är lite mättad på festlivet här nu.. Det känns liksom som att jag hela tiden är på jakt efter den perfekta festen och jag är sjukt taggad inför varje helg, men så kommer helgen och utgången och i huvudet på mig sitter Staffan och ser mysig och underbar ut så jag bara kan tänka på hur mysigt det hade varit att vara hemma med honom. Jag veeet, toffel men jag tror jag helt enkelt är ganska trött på fest, fest, fest, full, full, full hela tiden.. Jag har gjort det i ett år nu.. jaja nu låter det som är jag jättedepp men det är bara festandet som aldrig tycks vilja bli så bra..

DOCK är jag långt ifrån trött på New York. Det är nog omöjligt att tröttna på vad Manhattan har att erbjuda så jag ska försöka få in lite mer turistande hade jag tänkt.. Börjar imorgon. Ikväll blire mys med en film, negerbollar och chips och SVENSK dipp som Rosanna skickade! TACK! 

Jag och Camilla pratade igår om att vi borde börja gå på lite hemmafester! DET låter super, men för att gå på fest måste man hitta vänner att bli bjuden till festen av, så nu ska jag börja på College:D haha! Enda anledningen. Signar upp mig så fort Sofia svarar på hur man gör. Om du läser det här Sofia: SVARA PÅ HUR MAN GÖR! ;)

   <-- Helan och halvan!
  

  

 Vi trängde in oss ca 20 pers i en limo! Jag slängde mig i princip in, ovanpå alla för att komma in..


Kommentarer
Postat av: maria

Klart som fan att du ska börja på college! Du måste gå på infomöte för au pairer första bara, det ska din LCC säga när det är:) Puss miss you hun!

2010-01-16 @ 23:27:02
URL: http://enlindbergare.blogg.se/
Postat av: Staffan

Älskling, du är en underbar=)

2010-01-17 @ 13:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0