Fredagsmys med fest i sikte

Nu på förmiddagen har jag bara tagit det lugnt. Så lugnt att jag nu börjar bli stressad. Som vanligt!

Gick upp i tid, runt 9.00 och käkade frukost. Sen gick jag ner och läste ut Mina Hemligheter som jag lånat av Rosanna. Sjukt bra!! Rekommenderar den till vartenda tjej, tonåring, dam, kvinna och tant!! Har läst ut en bok på, för mig, rekordsnabba 2,5 dagar!! Var väldigt svårt att lägga den ifrån sig och hade jag haft tiden hade jag nog läst ut den på en dag!

 


Gå och låna den NU! Ni kommer tacka mig!

Nu måste jag snabbt hoppa in i dushen för att hinna måla naglarna inför ikväll innan jag ska iväg och hämta barnen. Ikväll ska vi nämligen äntligen till dendära sushi-restuarangen "ät så mycket sushi och drick så mycket öl och saké du vill frö $30". Efter det blir det en repris på Juliet och på Greenhouse. Riktigt bra ställen så jag hoppas att jag får roligare ikväll. Jag vet att jag sa att jag var trött på fest, men jag kan ju inte strunta i det för det..? Tänk så blir det mitt livs roligaste kväll!? :)
Däremot ska jag faktiskt ta tag i turistandet som jag sa och spendera hela morgondagen i city. Och i slutet av januari börjar jag på college! Här minsann händer det saker!

Ha en superhelg allihopa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0