Hejdå Issa, Välkommen Micaela!

Ikväll ligger en riktig superkväll framför oss (forhoppningsvis) och jag är taggad til 1000!:D


Klockan 8 samlas alla Jersey-girlsen hemma hos Issa för en hejdå middag för henne och en välkomstmiddag för den nya Au Pairen (som lyckligtvis är svensk) Micaela! Ser jättemycket fram emot det! Issas värdfamilj kommer att vara där och några familj och vänner till dem. Av någon anledning tycker jag det är skitkul när vuxna och ungdomar samlas och "festar" ihop.. Tror det är spår efter alla fester med familjen Sjöbergh!:D

Efter det tar vi tåget in till stan för att möta upp Makke och Josef på Juliet. Det var egentligen dit vi skulle förra helgen men nu går vi dit med ägaren till stället istället och inte den andra skit promotern, så nu tar vi fasen igen förra veckans misslyckade helg!

Vi kommer sedan dra vidare till Greenhouse som har samma ägare som Juliet, och avslutar kvällen där! Kommer blir sjukt kul!:)



Det enda tråkiga med kvällen är att det ju faktiskt innebär att vi måste ta förväl av Issa!!:( Är alltid tråkigt när någon åker hem, men Issa har liksom alltid funnits kvar som en av "gamlingarna" här.. Men nu åker ju hon och lämnar mig kvar med rollen som den som varit här längst!
Kommer verkligen bli tomt utan dig Issa och jag kommer sakna dig!!


Kommentarer
Postat av: issa

Åååh vad du är söt Erica jag kommer sakna dig megamycket, det fattar du va? Du är så himla perfekt, det har jag och carro alltid sagt! :D kraam

2010-01-18 @ 06:50:59
URL: http://isabellejimsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0