Nyår på Manhattan

Först och främst vill jag börja med att den värsta hemlängtan börjar lägga sig. Jag saknar er alla väldigt mycket men jag börjar komma in i att vara tillbaka igen..



Nu till Nyår!
Vi började kvällen hemma hos Jennifer där vi hade lite knytkalas tillammans med alla Jersey-girlsen. Härlig gäng och jag är fantastiskt glad att jag har er ska ni veta! Utan er hade jag nog åkt hem..

Vi tog oss sedan vidare till Hoboken, ligger precis utanför Manhattan, där Makke har sin lägenhet och upprepade förfester, även nu till dagen i ära! Blir alltid lyckat! Hans lägenhetsfester har blivit typ som våra fester i Rebeccas och Victors lägenhet - Ofta och lyckade!

Runt 10 tiden tog vi limo till Manhattan - Nikki Beach där vi firade 12 slaget och resterande kvällen. Kostade egentligen $125 för biljetter in, men vi fick gå in gratis, rätt upp i VIP-sektionen där det var öppen bar. I vanliga fall få vi "nöja oss med" vodka och champagne, men nu fick vi isätllet beställa vad vi ville i baren, utan kostnad! Förbannad på mig själv blev jag när jag kom på dagen efter att jag ändå suttit och druckit den jävla vodkan med juicen som serveras på bordet.. VA FAN!!

Hur som helst blev det en jävligt lyckad kväll och jag vill önska er alla ett jäkligt bra 2010!
Jag ska ta tag i mitt nyårslöfte som var att inte vara bitter utan uppskatta min tillvaro!:)

Kramar på er!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Erica! njut av sliskiga juicedrinkar! Fatta chocken när man kommer hem o inser att det kostar pengar att bli full!!!! ajajaj. hoppas allt är bra med dig. saknar er därborta o börjar bli lite mindre bitterfitta nu. lite iaf. PUSS :)

2010-01-12 @ 00:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0