Om drömmar slog in..

..så kommer jag och Staffan gifta oss. På en skidort i Vermont och efteråt ska vi ge oss ut i backarna och åka skidor. Min bröllopsklänning ska bestå av ett nattlinne och Lexi ska vara min brudtärna. Mamma kommer att vara där, klädd i militärshorts och hennes lila Betty Boop t-shirt som hon sover i och hon kommer säga: Can´t we just get this overwith..! För hon vill sova. Direkt efter ceremonin kommer hon gå in och somna på direkten och helt plötsligt kommer alla gästerna trilla ihop och somna på plats och jag kommer att utbrista: I knew this would happend!! Medans Staffan står brevid mig och gapar av förstummelse och besvikelse för att alla somnade på vår bröllop.
Om drömmar slog in skulle det här hända, för detta drömde Lexi härom natten berättade hon för mig!
Hahaha!:)
Delen där jag gifter mig med Staffan får gärna slå in.. annars hade jag nog velat ändra en del när jag ska gifta mig! Var så snälla och somna inte på mitt bröllop:)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hmmmm. Kan just undra vad lilla Lexi fick för bild av mej egentligen när jag var där ??? ;(

Inte va jag väl trött för jämnan o ville sova???

Men jag lovar dej Erica - Och Staffan me för den delen - Jag kommer att vara alldeles föööör uppspelt och exalterad den dag ett bröllop mellan er två skulle stunda.

2010-01-12 @ 16:26:49
Postat av: Mamma

Så jag kommer med andra ord inte att somna!!! :) :D LOVAR!!

2010-01-12 @ 16:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0