USA i ett nötskal

Hade tid över på datorn. Vad gör man när man heter Erica Holm Johnsson då? JO man söker om någon har en blogg som heter bajs, och gissa vad. Det finns någon som har en blogg som heter Bajs, som handlar om just bajs. Där hittade jag denn reklamen:

 



Och vet ni vad.. jag är inte ens förvånad över att någon ens för det första: få idén och tanken om att göra en sån här grej. För det andra: Att faktiskt tillverka en. För det tredje: Lägga pengar på och öra reklam för den och slutligen för det fjärde: FÅ DET GODKÄNT!

I Sverige hade jag nog antigen tappat haken eller skrattat röven av mig, kanske en kombination av de båda, men här, ICKE. Sånna här reklamer går på TV hela tiden för det är USA i ett nötskal.

Gå för fasiken in och beställ en NU så att du får det nödvändiga handtaget, annars kanske du aldrig kommer upp ur badkaret!!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

HAHAHAHAHAHAHAHA jag döööör verkligen på USA ibland!! Känner bara att det måste ju vara skitkomplicerat att använda den där, eller?

2010-01-14 @ 19:25:24
URL: http://nathaliejournath.bogg.se
Postat av: Anonym

coolt att man ska använda den för att slänga smutsigt toa papper OCH ha den i duschen och skrubba ryggen?? HAHAHA jag ska köpa en till ala jag känner :)

2010-01-14 @ 19:57:09
URL: http://filippanorrthon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0