Vad ska jag döpa den här till då?

Har jag berättat om den gången då jag och Filippa jobbade för Juicy Couture på ett välgörenhetsevent?

Hur som helst så jobbade vi för en kvinna som var helt underbar! Hon var den typen av människa som tar en med storm med hennes härliga utstrålning och positiva anda! Hon är nog den enda personen som fått mig göra en slängkyss...

Innan hon gick så gav hon oss massa pussar på kinderna och överöste oss med kramar och när hon gick gav hon oss en slängkyss. Då ser jag mig själv ge en slängkyss tillbaka.. "Jag gav precis en slängkyss till den här kvinnan.." sa jag till Filippa, chockad över vad jag just gjort. Brevid mig står Filippa och skrattar "JA jag såg det!!"

Var jag vill komma med denna historien är att hon har en son som är 23 som hon ville att vi skulle träffa, AS A FRIEND, var hon noga med att påpeka! Så ikväll ska jag och Filippa möta upp honom. Kul att träffa lite amerikanare som bor här... Är han som sin mamma kommer vi ha det fantastiskt trevligt ikväll!:)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Akta bara aå du inte ger honom oxå någon slängkyss ;)

2010-01-06 @ 19:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0