Good Friday

Imorse när jag stod och gjorde lunch som vi tar med oss till poolen, kom Lexi in genom dörren med världens leende på läpparna.. Efter kommer Jennifer och ber om ursäkt för att de kommer ge mig min avskedspresent redan nu! "Lexis never gonna last keeping a secret anyway and now you get to use it before you go home".


De har gått och köpt en Marc Jacobs väska till mig!!:D Blev så himla glad och tycker verkligen den är superfin. Har varit på jakt efter en billigare variant från Michael Kors men nu slipper jag det!:D Underbara familj, det är vad dom är!!

Barnen har varit underbara idag - kanske för att de varit ifrån varandra hela dagen och inte fått en chans att bråka but it still counts!! Dessutom har Peter äntligen dykt från trampolinen (man måste kunna göra det för att vara med i deras diveteam eller vad det är) och jag var så himla stolt över honom! Kanske inte låter som en prestation att jubla över men för oss var det en sensation!!

Det ser även ut att bli en helg ute i The Hamptons för min del vilket jag ser fram emot väldigt mycket!!

Nu - PARTY!

Hoppas ni får en bra helg! Puss & Kram och tack Karolina för din kommentar på förra inlägget! Hur kluven jag än är för att åka hem så känns det bra att ha så underbara vänner som ni som väntar på mig och jag ser verkligen fram emot att träffa er alla!! Saknar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0