Kärt återseende!

I fredags träffade jag äntligen Victor & Rebecca!:D

Vi möttes upp vid Pennstation sen tog vi oss ner till The Village och letade upp en mysig restaurang med supergod mat! Var jättekul att catcha upp med dem och efter vi ätit tog vi oss till Cooper bar där vi drack på av de nästan gratis drinkarna!
Därefter fick även Victor och Rebecca ta del av det fantastiska Nikki Beach och jag tror de blev ganska imponerade över mitt (ute)liv jag lever här. Hade jätteroligt, mycket pga mitt svenska besök!:D


På restaurangen


På Cooper 35


På Nikki Beach

Igår var jag på bio med Camilla och Angelica och tittade på Prince of Persia. Väldigt bra film! Man hade ingen aning om vad som skulle hända, känns som det är ganska ovanligt för filmer nu för tiden, så den rekommenderar jag verkligen! Sen är det ju ett stort plus att Jake Gyllenhaal är så sjukt jääävla, fantastiskt het i sina muskler, några väl valda utplacerade ärr och långa hår!! ;D


Kommentarer
Postat av: Mamsen förstås

Finns bara en kommentar!!!

HÄÄÄÄÄRLIIIIGT !!!! :D

2010-06-06 @ 21:04:22
Postat av: Rebecca

Haaaj Eriiga!:) Tack för senast! Det var mycket trevligt:) Nu är vi hemma i Svearike igen. Man undrar var de där askmolnen håller hus när man behöver dem?:-D Men men, det var mysigt att gosa med Agnes i alla fall. Nu ska jag packa upp väskan, vilket lär bli roligare än vanligt då typ 80% är nya fina grejer från New York! Kram:)

2010-06-09 @ 13:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0