Utkast: Juni 29, 2010

Då har jag haft min första långa, lata jobbdag vid poolen för sommaren.(Läs "i måndags". Har försökt uppdatera men internet har strulat av ngn anledning) Förutom det faktum att jag inte kan gå ut i stan längre på vardagar pga tidigar morgnar har jag väl egentligen inte så mycket att klaga över.. (Trots att jag är ganska bitter över detta.) Medans barnens schema ser ut såhär:


9.15-10.00 -
Lexi Swim Lesson

10.00-11.00
- Lexi Swim Team

10.30-11.30
- Peter Swim Team

12.15-13.00
- Lexi and Peter Dive Team

13.00-15.00
- Lexi and Peter Tennis Team tryouts

16.30-17.30
- Lexi and Peter Tennis Lesson

18.00-?
-Lexi and Peter Parents Tennis / Pizza Party

..så ser mitt schema ut såhär:

8.00-9.00 - Packa matsäck/badväska/tennisväska och göra barnen ordning för dagen. Köra till poolen.

9.15-18.00 - Sola


Bilder från midsommar!


Tripp, trapp, trull i Battery Park


På Smörgås Chef - Scandinavian House på Manhattan. Jag, Natha, Jennifer, Rebecca och Nathalie.


Inte mycket till midsommarmat där inte..


Natha och Jag



Jennifer


Camilla och Angelica


Vidare på Amnesia




Där bla Mange Schmidt uppträdde

Haade en väldigt rolig midsommar men inget slår faktiskt en hederlig svensk hemma i Sverige. Inte ens NYC.

Dagen efter (lördags) gjorde vi vårt bästa att återskapa en svensk midsommarbuffé bla eftersom den på Smörgås inte var mycket att hurra för. Väldigt gott blev det!:)


Förbredelser


Klart!




Mumma!



Kommentarer
Postat av: Mamsen förstås

HMMM????? Tripp, Trapp, Trull och??? Vem var/är Jätten DumDum??? :D LOL

2010-07-01 @ 18:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0