Check out my blog

Denna helgen har jag varit på Long Island på Au Pair kurs och avklarat mina resterande 3 credits av de 9 jag behöver för att kunna vara i landet lagligt. (Au Pairer som läser - är det rätt anledning till varför man "pluggar"?)

Var inte alls särskillt tråkigt som jag trodde det skulle vara. Tog en kurs i History of American sports så vi fick kolla på collegets Lacrosselag som spelade semifinal i deras serie, som de för övrigt vann, vi tittade på 2 filmer (inga faktafilmer utan Hoolywood filmer) och lite andra saker som fick tiden att gå snabbare!
Lacrossematchen var riktigt kul att se faktiskt och när man är där på colleget får man verkligen en upplevelse av det amerikanska college-livet! Det är precis så som det är på film och man kan inte annat än älska det.






Vi fick pom-poms att heja på med. Här Heidi, Filippa och Camilla




Angelica


Gå in på min nya blogg som jag skriver för radiokanalen Chataboutit också och visa ert support!:) Mystery Rack Chick - NYC nightlife

 


Kommentarer
Postat av: Rosanna

Nu får du skriva!!

2010-06-01 @ 08:25:08
URL: http://parpavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0