Hey, hey, hey!

Var ett tag sedan nu.. har haft fullt upp så jag har inte gått och deppat ner mig totalt över Filippas hemfärd, även om det är sjukligt tråkigt!!

 

Valborg igår ju. Blev inte riktigt den kvällen jag hade hoppats på.. Hade all potential, men det ville sig inte riktigt..

Men det började bra!

Hade fått erbjudande att vara med i web radio så klockan 21-22 igår var jag där på en intervju i ett inslag som heter "Mystery Rock Chick". Vet inte varför men de ville ha en snygg, svensk tjej där och då var tydligen jag rätt för jobbet.


Se (de filmade nämligen också) mig i radion här: http://www.ustream.tv/recorded/6571977

Spola fram till 14.30 om ni inte vill se hela programmet. Då är jag med ett tag och sen lite de 3 sista minuterna! 


Det var verkligen jätteroligt och tydligen så gjorde jag ett bra jobb för de vill att jag ska komma tillbaka på fredag igen tillsammans med en av mina vänner!


Vad tycker ni? Gjorde jag bra ifrån mig?


Kommentarer
Postat av: Angelica

Riktigt bra gjort :) Så bra engelska du har. Det var riktigt underhållande :). Bra och roliga svar. Du var riktigt duktig och som du hörde hela tiden, du såg bra ut :)

2010-05-02 @ 17:43:54
Postat av: Rebecca

Åh, vad kul det var att se:) De verkade helt tagna av ditt utseende haha!:) Måste även berömma ditt engelska tal!

2010-05-03 @ 01:42:00
Postat av: Rosanna

Du gjorde jävligt bra ifrån dig!

2010-05-03 @ 08:52:58
URL: http://parpavift.blogg.se/
Postat av: Caroline

skitbra ju! hur fick du de erbjudandet? :) snygg och avslappnad såg du ut att vara!

2010-05-06 @ 18:33:42
URL: http://snorpastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0