Radio Gaga

Fick ett samtal i fredes från radion som jag var och pratade på i fredes.
De vill att jag ska börja blogga för dem!:) Jag ska vara deras "nattlivs-bloggare" och skriva om var man ska gå, var jag festar, skriva om mina kvällar och lägga upp mingelbilder.

Vet inte riktigt när jag börjar eller vad jag ska heta men "Mystery Rock Chick" verkade vara på tapeten och det pratades om att jag bara behövde skriva en gång i veckan.
På fredag ska jag dit igen och då får jag antagligen mer detaljer, men visst verkar det kul!:) Ser fram emot det!




                                      Sofia, Jag och Natha efter American Idiot på Broadway

På tal om titeln till inlägget - Visste ni att Lady Gaga fick sitt namn från låten Radio Gaga från gruppen Queen. Se där, nu vet ni det!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Att blogga för radion kan du väl göra. Du e ju skitduktig på att uttrycka dej i ord. Precis som din syster.

Dock gratis reklam för honom o hans program!!! -- Eller kommer du att få något för att du gör det?



Ja. Jag visste var Lady Gaga fått, eller rättare sagt tagit, sitt namn ifrån. Hon är tydligen en stor fan av Queen o att det ska vara bakgrunden till valet av hennes artistnamn.

2010-05-11 @ 06:11:04
Postat av: Nathalie

skida-padda

2010-05-21 @ 21:54:30
URL: http://peloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0