Velemaja - som mamma skulle sagt

Om man skulle slå upp ordet Beslutsångest i ordboken så skulle där stått Erica Holm Johnsson. Mer förklaring än så hade inte behövts.

Fick nyligen reda på att radion har blivit framflyttad till nästa fredag istället vilket var den största anledningen till att jag skulle gå ut imorogn för då är jag ändå i stan. Vill gå ut men saken är den att jag är den enda från Jersey som ska ut så att ta sig hem ensam är antingen alldeles för dyrt (med taxi) eller alldeles för tidigt (med tåg). Att sova i stan är inget alternativ då Lexi har sin comunion (nått ståhej i kyrkan som är typ som konfiramtionen) kl 11 på lördag förmiddag.

Ska jag då ut ikväll istället? Hela stadsligan ska ut ikväll verkar det som.. Och Carro och hennes vän Jonna som är och hälsar på.

Ska jag skita i ikväll och fredag och köra på lördag bara? Då blir det äntligen vår efterlängtade förfest innan, utan fredagsstressen.

Ska jag gå ut både fredag och lördag och försöka övertala iaf 2 tjejer härifrån att följa med ut imorgon?

 

Gah, jag blir galen!

 


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag jobbar på att kunna hänga med imorn!!! (har en liten paus nu bara:D) Nu ska jag fortsätta!!!

Puss

2010-05-07 @ 03:50:52
URL: http://nathaliejournath.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0