B-day!

Då var det första dagen på mitt 22:a år i livet. Spännande va! Är exalterad, orolig, förväntansfull, nervös och lycklig över mitt kommande år. Vad som helst kan hända! Undrar var jag är på min 23 års dag....

Imorse när klockan ringde klockan 4.00 hade jag precis hunnit tänka mig tillbaka och njuta av tiden då jag var liten och hela familjen kom in och sjöng för en på morgonen och lite önska att det kunde vara så igen - så kommer mamma in sjungandes med ett ljus och med ett kuvert i händerna! Åhh vad glad jag blev!! :)
Om jag skulle hissa något idag skulle det vara just det - att väcka födelsedagsgrisen med sång. Det blir man aldrig för gammal för!

Annars är det en ganska vanlig dag. Har jobbat idag och ikväll ska jag och mamma ut och äta. Imorgon blir det middag med tjejerna. Lite krydda i dagen är också att min värdfamilj kommer ringa ikväll:) Åh vad jag saknar dom!! Nu ringde det precis på dörren!! Fed-ex bud med en sjal och teckningar från barnen! Åhhh! Underbara dom är, nu blev jag allt lite tårögd..

Fick lite bilder av Doug (min värdpappa) skickade till mig igår:


Peter som ninja i skolans Halloweenparad


och Lexi som maratonlöpare


Lexi på cheerleadingpractice


Underbara ungar! <3

Vad jag saknar er!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2011-07-20 @ 06:01:18
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0