Dag tre: onsdag.

Igår var en kul dag!
Började dagen med jobb och sen åkte jag hem och sov ett par timmar för att kunna hålla mig uppe hela natten. Jag catchade upp med ett avsnitt Gossip Girl på sidereel.com - vilket för övrigt är en väldigt bra sida där man i princip kan titta på ALLA serier som finns - GRATIS!

Tog god tid på mig att fixa och snygga till mig lite för att sen åka hem till Rosanna för tjejkväll:) Svängde in om pappa för att hämta en vinflaska jag haft stående där så jag skulle slippa köpa en för ja just det - jag har ju inga pengar.. och så passade jag på att hämta lite kläder när jag ändå var där.

Väl hos Rosanna tillagade vi våra egna små minipizzor av pitabröd och drack vin i mängder. Hela 5 flaskor vin delade vi 4 tjejer på och så blev det vars 2 shottar också. Vi åt, spelade spel, catchade upp och bara njöt av varandras sällskap. Det var verkligen kul!
Halv 4 gick jag och la mig på Rosannas och Jockes soffa och vaknade idag med som väntat en huvudverk som förvisso gick över så fort jag fått lite mat i magen.
Nu har jag precis kommit hem och shit nu haglar det!!! Riktigt ordentligt!

Blir nog en mysig dag hemma idag...

Kvalité på dagen: 4/5
Utgifter: 0,00 SEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0