Dag två: tisdag

Dag två: check!
50 kronor kvar i plånboken: check!

Idag började dagen med jobb. När jag kom hem tog jag min an att sticka ut och springa en runda (=gratis). Passade på idag eftersom det har kännts lite varmare i luften idag än på ett par dagar nu. Det var faktiskt härligt! (när jag kom hem)..
Efter att ha käkat lunch hemma (=gratis) så tog jag mig ett låångt bad och rådde om mig själv som ett litet hemmaspa. Är len som en babyrumpa nu:) (Hemmaspa=gratis)

Ikväll har jag lagat mat igen till mig och min käre mor. Tänkte jag skulle vara snäll de här två dagarna hon kommit hem sent så hon slipper ställa sig och laga mat. Idag blev det gulachsoppa! Första gången jag provade på att laga det och det blev mycket gott måste jag säga - trots att jag bytte ut paprikapulvret mot cayennepeppar utan att tänka på att cayenne är bra mycket starkare. Men det blev som sagt väldigt gott!

Nu ska jag snart gå till sängs för ännu en tidig jobb-dag imorgon och så ska jag gosa ner mig i täcket och somna till Desperate Housewifes! Wii!:) Förhoppningsvis/förmodligen somnar jag när det är slut och inte mitt i.. det är helt enkelt too good to missa!!

Kvalité på dagen: 2.5/5
Utgifter: 0,00 SEK

Hade det inte varit för att jag är en sällskapsmänniska ut i fingertopparna så hade kvalitén på dagen fått högre poäng än så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0