Stoppa Sverigedemokraterna

Jag är väl egentligen ute lite för sent för att jag ska kunna bidra till att stoppa Sverigedemokraterna till att komma in i riksdagen men nu när de tyvärr har gjort det så måste jag bara få uttrycka min förfäran.
Eller ska jag kanske säga skam..

I Sverige så är Skåne det landskap där överlägset flest röstade på SD. 8-11 % om jag inte minns fel..
Dessutom - i Helsingborg så är Dalhem (där jag bor) det område där absolut flest lade sin röst på SD.
Var 5:e (!!) person röstade på Sverigedemokraterna! Det är ju helt befängt!! Här bor ju för fasen bara invandrare (nästan). Vilket måste innebära att nästan varenda svensk som bor här måste ju ha röstat på dom! Om ni röstar på ett parti som står för främlingfientlighet så bör ni nog ta och söka er efter ett annat område för här är ju för fan nästan lika mångkulturellt som i New York.
Och för er idioter, hoppsan kallade jag nån för idiot nu..? JA, idioter!!!, som tror att SD inte är ett främlingsfientligt parti så vill jag hänvisa till denna text där Sverigedemokraternas kandidat Marie-Louise Enderleit kommenterar på sin Facebook sida: "Ställ upp invandrarna här på filmen o sätt en kula mitt mellan ögonen, lägg dom sen i en påse o sätt frimärke o skicka dom dit där dom hör hemma". 

Hösten 2009 skriver Sverigedemokraternas Jimmie Åkesson i en debatt på Aftonbladet att "Muslimerna är vårt största utländska hot sedan andra världskriget och jag lovar att göra allt som står i min makt för att vända trenden när vi går till val nästa år".

Dessutom:



Att TV4 väljer att cencurera SD reklamkampanj för att det är hets mot folkgrupp säger väl för fan sitt om vilket jävla parti vi snackar om!? Eller!?
Och vad är tanken med att ett gäng muslimkvinnor jagar en svensk pensionär??
Om man försöker gå ut med att man inte är främlingsfientliga så är väl detta ett väldigt dåligt sätt att försöka bevisa det på?
Trots detta så finns det fan i mig idioter (och tyvärr väldigt många) där ute i vårt avlånga land som fortfarande förnekar detta!
Min tanke är nu:
1. Är det verkligen så att folk är så totalt IQ befriade att de faktiskt inte inser att det är ett rasistparti
eller 2. Förnekar dom det bara för att kunna slingra sig runt att det faktiskt är för just den anledningen till att de röstar på SD?

Sverigedemokraterna har sina rötter i den svenska nynazismen. Den första partiledaren Anders Klarström var med i Nordiska rikspartiet och den första revisorn Gustaf Ekström var frivillig i SS under andra världskriget. Sverigedemokraterna har 51 kanidater med anknytning till nynazismen på sina listor till årets val.

Behöver svenska folket verkligen mer bevis på att de faktiskt handlar om nazism, razism och kränkning av andra människor här?
Just nu måste jag säga att jag skäms över att bo på Dalhem. Jag har aldrig gett så många vädjande artighets leenden till mina utländska grannar för att på något sätt försöka säga: jag lovar jag och mamma är de enda svenskarna här som faktiskt inte röstade på SD... jag lovar!
Jag skäms över att vara skåning då jag lyssnar på Rix FM på hissa och dissa inslaget och får höra alla inskränkta skåningar som ringer in och hissar Sverigedemokraterna och när de får frågan om varför de röstat så, och svarar att: Det är för jävligt att folk inte ens kan svenska när de bor i Sverige. så skäms jag ännu mer.
Att Sverige röstat in ett parti jag kan föra liknelser med Tysklands SS så är det till och med pinsamt att vara svensk just nu!

Läs 10 skäl att INTE rösta på Sverigedemokraterna här och få mer insikt i vad det egentligen är ni står för. Tyvärr måste jag säga det att, demokrati eller ej men somliga borde få sin rätt att rösta indragen...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag ska börja med att ge dej en STOR ELOGE för detta inlägg i din blogg.

Jag vill även tillägga att din kära lillasyster INTE!! röstade på SD.

Jag har alltid sagt att jag är en stolt Svensk och framför allt en stolt Skåning, men med tanke på SD:s främlingsfientlighet och framfart inom svensk politik, så håller jag med dej om att jag nu skäms över att vara Svensk och framför allt Skåning.

I och för sej, så kan jag ju vända på det... Idag är JAG och MINA DÖTTRAR faktiskt stolta Svenskar och framför allt Skåningar och TRE st. av de få Dalhemsbo som INTE!!!! röstade på SD.

Jag är en person som håller på mänskliga rättigheter och som undrar VEM?? som har rättighet att uttala sej, och bestämma, om vem och var olika människor ska få lov att bosätta sej på Moder Jord????

Oberoende om det är Gud eller Allah eller någon annan Högre Makt, så har mänskligheten tilldelats denna planet att förvalta på bästa tänkbara sätt.

Dvs. ALLA har rättighet att förvalta Hela vårt Jordklot. Oavsett hudfärg eller tro. I samklang med varandra.

Tyvärr måste jag konstatera att människan är den ENDA varelsen på Moder Jord som utan tvekan kommer att utrota sej själv!!! Detta just pga det hat som tyvärr finns gentemot olika nationaliteter och olika livsåskådning.

Jag vill även påminna alla ER som av olika anledningar röstat på SD, att hela norra halvklotet, en gång i tiden, nämligen under istiden, varit fullständigt OBEBOLIGT!! Detta MÅSTE med andra ord innebära att ALLA SVENSKAR ÄR INVANDRADE från andra länder/världsdelar.. HAR NI MISSAT DEN HISTORIELEKTIONEN??? ELLER BARA FÖRTRÄNGT???



Jag vill avsluta denna kommentar till inlägget, med att HEDRA samtliga/alla mina grannar här på Dalhem som är av flera olika nationaliteter och religion. NI som dagligen möter MEJ och MIN familj med leende, vänliga hälsningar och kommentarer, hänsynstagande, respekt och stor hjälpsamhet.

DET kan jag säga, är mycket, mycket mer än vad jag tidigare fått på andra bostadsområden av??.....Just det...Svenskar/Skåningar! :(



STOPPA INVANDRARFIENTLIGHETEN!!!!!!

STOPPA RASISMEN!!!!



TACK FÖR ORDET...



MAMMA :)

2010-09-22 @ 23:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0