Hjälp

Jag var alldeles nyligen iväg och köpte en kamera. En bra Nikon Coolpix S9100, 12,1 megapixel och 18X zoom. Betalade $300 (ca 2000 kr) för den och kände mig väldigt nöjd, men väl hemma så kom jag just på. Jag har ju en iPhone4. Jag fotar inte så himla mycket (kanske ifs för att jag inte har någon kamera) och då kanske det räcker med telefonen, för den tar ju faktiskt väldigt bra bilder...

Fick jätteångest helt plötsligt av nån anledning. Onödigt köp? Vad tycker ni? Vad hade du gjort? HJÄLP!


Kommentarer
Postat av: maria

Jag tycker ändå att det är skillnad på kamera och mobil. Min mobil har också en helt okej kamera men det är så mkt roligare att fota med kameran!

2011-07-12 @ 09:40:48
URL: http://enlindbergare.blogg.se/
Postat av: Mamma

Håller med Maria. Aldrig fel med en bra kamera.

O sen behöver du ju inte låna min "dåliga" ;-)

Kan ju kanske bli lite tvärtom istället.. hehe! Eller ;D

2011-07-12 @ 23:32:41
Postat av: Fia

No way, du ska vara helnöjd! Det är svinkul att ha en bra kamera! speciellt när du är ute o reser ju :) den kommer va bra länge, Iphonen tar inte lika bra bilder, o kan gå sönder när som! :)

2011-08-01 @ 00:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0