Welcome to America

Då var jag tillbaka och en vecka har nu gått. Sitter i källaren som så många gånger förut och det känns nästan som om jag aldrig åkt härifrån. Att träffa barnen och familjen igen var så himla kul men jag känner faktiskt att jag inte kommer vilja vara barnvakt igen. Oavsett om allt jag egentligen gör är att ligga vid poolen så är jag ganska trött på att ta hand om andras barn.
Men shit vad härligt det är att vara tillbaka i New York och den här helgen har varit så himla kul!!
I torsdags åkte jag till Hoboken och mötte upp de andra för att gå till The W hotel. Hade en riktigt kul kväll.
I fredags var jag tillbaka på Juliet som vi brukade gå till innan och jag blev påmind om hur dåligt musik där är, men nostalgikänslan att vara tillbaka vägde upp för det.
Igår däremot, DET var kul!!!
Jag fick äntligen ta del av de omtalade brucherna som är från 15.00-19.00ish.. Fy fan vad kul det var!! Alla bara röjer och jag har aldrig dansat så mycket i hela mitt liv och jag upptäckte två saker:
1. Shuffling är är sjukt kul fastän man inte kan det.
2. De bästa DJ:sen är tjejer!!
Efter brunchen gick vi och käkade pizza och sen gick vi till et ställe som låg utomhur precis vid brooklyn bridge. Stället var jättefint med den bästa utsikten men vid det laget var jag så trött så då var jag redo att åka hem.
Är inte riktigt van vid fest-tempot här efter att ha varit tillbaka i Sverige. Nu tänker jag - hur orkade jag! Men det är ju omöjligt att tacka nej till att festa i New York.


Hoboken 4th of July


Solen färgar byggnaderna gula!


Från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0