and im out

Hej mina vänner! En kort update: jag har nu officellt gått över till "kundrelation" på IKEA vilket innebär att ni nu hittar mig i kassan, informationen, byten/återköp eller Småland. Fick precis mitt nya schema och tänkte förvarna er att om ni tycker att ni sett lite av mig på sistonde kommer det att bli ännu mindre framöver.
Är nu ledig var tredje helg istället för varannan vilket jag nu ångrar bittert att jag tackade ja till...

Dock har jag massor av tid i veckorna istället, men det har ju visat sig inte varit någon större framgång med det tidigare..































































Jag saknar vår tid i ramljuset




Kommentarer
Postat av: Rosanna

Jätteroligt inlägg!

2011-03-14 @ 20:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0